Masz firmę w Polsce?
Zdobądź darmowy sklep na Sipoko.pl
Sprzedawaj swoje produkty tysiącom klientów

Często pytania i odpowiedzi dla klientów

Ta strona zawiera niektóre odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.


1. Co to jest Sipoko?

Sipoko to innowacyjny Marketplace, w 100% polski i składający się wyłącznie z certyfikowanych sprzedawców, którzy są właścicielami firmy działającej na terenie Polski. Wszystkie ceny publikowane na stronie zawierają koszty przesyłki.


2. Jak założyć konto w Twojej witrynie?

Założenie konta na Sipoko jest bardzo proste i będziesz potrzebować niewiele danych, aby móc się zarejestrować: wystarczy adres e-mail i hasło. Najpierw musisz:

 1. Wejdź na stronę poprzez link www.sipoko.pl
 2. Kliknij Konto > Utwórz konto


Na stronie, która się otworzy, pojawi się formularz, w którym będziesz musiał wprowadzić żądane dane i kliknąć Prześlij. Gdy Twój profil zostanie zatwierdzony, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.


3. Czy mogę zmienić dane wprowadzone podczas rejestracji?

Dane wprowadzone podczas rejestracji można w każdej chwili zmienić; aby to zrobić, musisz zalogować się do swojego obszaru osobistego i kliknąć Konto> Mój profil. Tam możesz zmienić dane dotyczące danych logowania i swoich danych osobowych (imię, nazwisko, adres dostawy...)


4. Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?

Hasło ma fundamentalne znaczenie, ponieważ umożliwia dostęp do Twojego profilu i dokonywanie zakupów; w tym celu radzimy zapamiętać go i zazdrośnie strzec.
Jeśli nie pamiętasz hasła, będziesz musiał kliknąć słowa Nie pamiętam hasła, które pojawiają się podczas próby logowania i postępować zgodnie z procedurą, którą otrzymasz e-mailem.


5. Jak mogę złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia jest dziecinnie proste; Najpierw wyszukaj interesujący Cię obiekt. Aby to zrobić, masz dwie możliwości:
1. użyj paska wyszukiwania
2. wybieraj spośród różnych kategorii na stronie


Jak tylko znajdziesz interesujący Cię produkt, po prostu dodaj go do koszyka. W tym momencie masz dwie możliwości: kontynuować zakupy lub dokonać płatności. Gdy tylko sprzedawca otrzyma płatność na swoje konto PayPal, wyśle paczkę.


6. Jakie są akceptowane metody płatności?

Na naszej stronie istnieje możliwość opłacenia zamówienia różnymi metodami płatności: PayPal, kartą kredytową lub debetową, płatnością w ratach lub płatnością z odroczoną płatnością za pośrednictwem Klarna, korzystając z usługi „Link”, korzystając z naszej Karty Podarunkowej.

Akceptowane są wszystkie główne obwody płatnicze (Visa, Mastercard, American Express...)

Zapewniamy Cię również, że wprowadzone na tym etapie wrażliwe dane będą bezpieczne.


7. Czy dostawy są szybkie? Jak szybko otrzymam zamówienie?

Nasi sprzedawcy są zobowiązani do zarządzania wysyłką i dostawą paczek w maksymalnym terminie wskazanym na karcie produktu od momentu otrzymania zamówienia. Sprzedawca przekaże Ci numer śledzenia przesyłki, za pomocą którego możesz samodzielnie sprawdzić status, łącząc się z oficjalną stroną kuriera wybranego przez sprzedawcę.


8. Mam problem z zamówieniem, co mogę zrobić?

Jeśli potrzebujesz pomocy przy złożonym zamówieniu lub potrzebujesz dodatkowych informacji o produkcie, zalecamy skontaktowanie się ze sprzedawcą i poproszenie go o pomoc.
W tym celu Sipoko oferuje usługę przesyłania wiadomości, dzięki której będziesz mógł wymieniać bezpośrednie wiadomości ze sprzedawcą, który z pewnością będzie w stanie udzielić Ci wszystkich potrzebnych informacji. Wystarczy kliknąć jego imię; na stronie poświęconej jego sklepowi poszukaj sformułowania Skontaktuj się ze sprzedawcą, a na stronie, która się otworzy, możesz wysłać mu swoje zapytanie.


9. Czy mogę poprosić o zwrot produktu i zwrot pieniędzy?

Jeśli otrzymałeś produkt podrobiony lub nieoryginalny, niedziałający lub inny niż zamówiony, masz prawo zażądać jego zwrotu, a w konsekwencji zwrotu wydanej kwoty.
W tym celu wystarczy rozpocząć procedurę zwrotu, wybierając kolejność, w jakiej występuje dany produkt. Sprzedawca wyśle Ci instrukcje dotyczące zwrotu, a koszty wysyłki zostaną Ci zwrócone.
Maksymalny termin żądania zwrotu upływa 30 dni od otrzymania produktu.


10. Jak mogę się z tobą skontaktować?

Jeśli masz problemy z zamówieniem lub chciałbyś otrzymać dodatkowe informacje o produkcie, zalecamy najpierw skontaktować się ze sprzedawcą.

Jeśli natomiast napotkasz problemy techniczne z naszą stroną lub potrzebujesz naszej pomocy, odwiedź tę stronę, na której znajdziesz dedykowany formularz, który pozwoli Ci wysłać zapytanie do naszego personelu.


W przypadku, gdy chcesz wysłać zgłoszenie o nieprawidłowym zachowaniu ze strony sprzedawcy lub innych użytkowników, na tej stronie znajdziesz pełną listę dostępnych modułów.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, możesz odwiedzić główną stronę pomocy, aby znaleźć wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.


Czy ta strona była pomocna?